MOHD HAZRUL BIN HASHIM

No 21 Taman Seriab 01000 Kangar Perlis
Tel : 017-5070667 / 017-4427599 Emel : hazrul87@gmail.com

Friday, December 18, 2015

Belajar PHP Dengan Mudah

Belajar PHP Dengan Mudah

Belajar PHP dengan mudah dan berkesan serta memberi impak yang lebih tinggi merupakan faktor terpenting dalam memastikan industri ICT terutama dalam pembangunan sistem ini kekal aktif dan terus merangsang perkembangan positif perniagaan.

Belajar PHP Untuk Memudahkan Kerja

Pelbagai manfaat dapat diperolehi dalam menghasilkan sebuah sistem berasaskan web. Ini termasuklah membina sistem yang mampu menyelesaikan masalah yang dihadapi dalam sesebuah organisasi. Masalah yang dihadapi mungkin berupa merekod maklumat pengeluaran hasil getah atau merekod perjalanan seharian dan pengiraan kos bulanan pengangkutan.

Perkembangan PHP Selaras Dengan Kehendak Pasaran

Pengenalan teknologi Cloud telah memberi kesan positif dalam menyelesaikan masalah utama dalam pembangunan sistem aplikasi berasaskan web. Faktor ini juga menjadi faktor terpenting kenapa pengaturcaraan PHP masih relevan seterusnya mempelajari bahasa pengaturcaraannya dengan mudah akan memberi impak positif kepada penggiat ICT dalam negara mahupun luar negara.

Asas Penggunaan Bahasa PHP

Sepanjang proses pengajian dalam silibus Belajar PHP dengan mudah ini akan menekankan 3 bentuk aplikasi yang akan diajar dan dipraktiskan dengan mudah.
  1. Belajar PHP untuk Laman Web
  2. Belajar PHP untuk Penyelesaian Masalah
  3. Belajar PHP untuk Perkhidmatan (services)

No comments:

Post a Comment